رد شوووووووو


█نشکن دلمو...ـ█

 


نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت0:23---16 خرداد 1394
ای وای رد شد

شیوا
ساعت9:29---31 ارديبهشت 1394


کیانا
ساعت19:55---27 ارديبهشت 1394
اوخی طفلی خخخخ

bahar
ساعت14:29---31 فروردين 1394
خخخ باحال بود

ترنم
ساعت10:04---31 فروردين 1394
سلام من خیلی تعجب میکنم همه عاشقا وبشون سیاه و تاریکه ولی تو...؟
پاسخ:سلام خوبی؟اون عاشقایی که شما میگین کاملا در اشتباهن من افسرده نیستم ک وبمو سیاه کنم و همش پستای غمگین بذارم من فقط یه نفرو دوس دارم همین با گذاشتن قالب سیاه و این چیزا شاید دوستام از دیدن وبم لذت نبرن ادم وبلاگ میزنن تا حرف دلشونو به نمایش بذارن قالب و این جور چیزا نمیتونه حال ادمو ثابت کنه منم شاید دلم شکسته باشه ولی داشتن یه وب نسبتا شاد میتونه به ادم روحیه بده مرسی ک سرزدی لطفن دفعه بعد ادرستو بذار


سارا یکتا
ساعت21:17---30 فروردين 1394
یارو هر روز بدون بسم الله غذا می خوره و شیطان هم باهاش سر سفره میشینه.بعد از یک ماه شیطان می گه: جان مادرت یابگو بسم الله . بی خیالت بشم یا هم یه غذایی غیر از گوجه بادمجان درست کن تا بخوریم.
سلام سارا جان
پاسخ:سلام برتووووووووو ای لینک با وفا خخخخخخخ اتفاقا دیروز تو وبت بودم داشتم جوکاتو واسه مامانم میخوندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 29 فروردين 1394برچسب:,| 14:10|sαяα|

MiSs-A